Kor vart det av juleforberedelsane:-)

Jau då.har gjordt litt idag.Men ikkje her i huset.Ser ut som eit kaos.Men no skal eg rydde tilside turnuser og etter kommunestyret i morra er det helg.Skal nok få rydda litt og få litt stemning i heimen
Koser meg i førjulstida.I jula skal eg jobbe.
Koseleg det og.

Vind ute,men mildare.
Kjenner at sjølv om eg var godt innpakka så var vinden litt gjennomtrengjande.

Brrrr.Må visst fyre i ovnen skal her verte litt koseleg:-)

Ser jammen ei sol på vermeldinga:-)Du verden…Men er jo innedag på kommunestyre,så den går eg glipp av.Einmeteren må haldast..
Håper vi snart har litt meir kontroll på pandemien:-)
Inntil vidare får vi halde oss mest mulig iro og ellers bruke munnbind.Varmer jo og ganske bra i denne kulden:-)

Koseleg og sitte inne og berre nyte roa:-)

Fann eit koseleg bilde på ein av facebooksidene eg er medlem av
Bestefar.
Han var farfaren min og eg husker han kjørde skuleruta.Fekk av og til vere med.Best husker eg at han køyrde drosje.Var med der og av og til:-)Koselege minner som dukker opp:-)

Ikkje sett dette bilde før 🙂
No trur eg at eg må få fyr i denne ovnen
ha ein super kveld:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg