Kor tek folk energien frå?

Sit og les på facebook og vert heilt imponert over energien til andre og kva dei får til.
Alt dei rekk på ein dag.
Her har eg dilla vekk heile dagen.
Ikkje gadd eg sette poteter heller.
Kom liksom ikkje så langt.
Prøvde rydde litt i kaoset mitt.
Laga meg mat…det er eg altfor glad i.

Hadde vore greit visst eg hadde helde meg til denne typen føde.
Men er altfor glad i is og sjokolade..Det vises..
Vore på mi faste rute.
Blomstrer rett over grensa til nabokommunen og.

Ingolf blei med inn til naboen.
Fekk besøk gjorde vi og.
Skikkeleg kose meg dag.
Avslutta med å stryke litt klær.
Ikkje det eg gidd så ofte,så hopa seg litt opp.
Fann ut at litt aktivitet ikkje var så dumt.
Potetene får vente..Var ikkje den dagen idag.

Til og med fyrt i ovnen.
Litt småkaldt.
Litt kjekt å berre kunne gjere ingenting.

2 kommentarer
    1. Jeg gjør ikke særlig mer enn deg. Ofte en tur i helgene, kanskje begge dager. Men i uka, nada niks. Og spiser enten ferdigmat eller UTE… 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg