Kor mykje søvn treng ein

Lurer på mykje her eg sit
Tenkjer at søvnmangel er noko drit
Eg kjenner meg pisslei og vil helst sove
men søvnen den trur eg har gjømt seg bak ein låve

Kor mykje søvn må eit menneske ha
for at det skal føle seg så nokonlunde bra
Er det nok med eit par netter i veka
Eller kan ein sove sånn i stykkevis og beta

Iallfall så er det lite med søvnen inatt
Men i det minste så har eg selskap av ein katt
når eg står opp så tenkjer han mat
og den vil han då ha servert på eit fat

Så legg han seg ned at og sovner at katten
han seier til meg,det er joo midt på natten
ja det veit vel eg og eg kan jo klokka
Ikkje veit eg kva som søvnen lokka

Har laga meg kaffi og tenkjer som så
Skal jo alikavel tidleg på joben min gå
Ja gå skal eg ikkje,eg kører jo bil
Ikkje orker eg å gå fleire mil

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg