Kjekt med litt hjelp.

Har mangla litt lister hist og pist..
Og må ha rørleggjar som har vorte ringt til og venta på litt vel lenge.
No har eldstemann ringt eit anna firma,så har fått dato.
Endelig vert det kobla til att toalett i kjellaren.
Ting tek tid.

Søknad levert om utviding av balkongen.
Reknar med det koster flesk i gebyr.
Men,må halde meg til lova

Litt godt å få gjordt ferdig slike småting.
Sett mykje på Sinnasnekkaren.
Male kan eg få dreisen på,men listinga er verre.


Var ikkje så mykje i den hengaren,men fy f for ein pris…
Men,må til.
Kva røyrleggaren koster torer eg ikkje tenkje på.
Men enkelte utgifter må ein ta om ein vil eller ei.

Blir nok bra til slutt.
Godt å komme heim og,sjølv om eg stort sett sit og tenkjer på det eg burde gjordt.
Våren er her🌻🌻🌻🌻
Med den håper eg ting går seg til.
Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg