Kanskje i morra:-)

Har utsett jakta på kondisen litt eg
Må innrømme at fjelltur frister ikkje i regnver
Ser jo at andre går der i alt slags ver,men ikkje eg
Får heller ta den vante runda
Men,kan vere regnet tek ein pause

Litt for tidleg våken.4 timar søvn er litt lite,men får vere fornøgd med det ein får
Kaffi og God morgen Norge er heller ikkje å forakte:-)

Nyheitene er fulle av Amerikansk krigsskip og soldater i Oslo,eller Tina Turners bortgang
Sjukdom og alder kjem til alle
Kva besøket av krigsskipet i Norge gir av signaler kan ein jo tenkje seg
Meg minner det på kor sårbare vi er og kor skummel verd vi lever i

I det minste er stømmen billig idag då.Gratis visstnok.Er vel då eg bør benytte anledninga til å vaske klær:-)
Rekk mykje når ein er tidleg oppe:-)Visst eg orkar då.
Frister ikkje å gå ut iallefall:-=

Ha ein super torsdag:-)

1 kommentar
    1. Vet du nå har jeg bodde i Norge 28år og vært Norsk statsborger i 2år, men jeg sier jeg blir aldri så Norsk at jeg går tur uansett været! For meg finnes det dårlig været uansett klær!! Hahaha…Sitte med kaffe og God Morgen Norge jeg også! Ønsker deg en nydelig dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg