Ingenting nytt er godt nytt

Heilt vanleg dag her hos gamlemor:-)
Lata meg på føremiddagen og så seinvakt.
Litt godt av og til.
Berre få lov å la kroppen få vakne i fred og ro.
Alle ledd og lemmer får lov å vakne før eg må gjere noko som helst

Hadde meg ein liten regnverstur før jobb.
Lufta hjernecella ein smule.
Godt å kjenne regnet piske mot ansiktet og føle ein lever.
Men syns vi kan få litt opphald innimellom bygene:-)Er nok regn no

Koselig vakt på jobb.
Må berre sitte litt og fundere over livet før eg går til sengs.
Imorra er det dagvakt.
Treng litt tid å roe ned og slappe av før eg får sove.
Lys våken:-)
Kanskje eg skal hekle nokre omganger på den evigvarande gardinkappen slik at eg iallefall får lyst å legge med:-)
Eller kanskje eg berre vert sur av heile greia

Sov godt:-)

2 kommentarer
    1. Kjempefine bilder du har tatt 😊 Ser ut som det var litt vått ja.

      Det regner her også, og dert har vært surt i dag. Vi trengte nedbør etter varmen vi har hatt, men det trenger ikke regne i syv 14 dager før solen kommer tilbake.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg