Ingen regel uten unntak

Alltid fint ver i pinsa har eg høyrt.
Aldri tenkt over det,men kom meg for øyre iår og..
Flott tenkte gamla.
Eg har fri..
No vil eg ikkje akkuratt kalle dette pinseveret for fint..
Bøtter ned frå oven i store mengder og vi held oss såvidt over frysepunktet..

Vi nærmar oss med stormskritt juni..
Håper på litt sommer iår..
Hadde gjordt seg

Var innom grava til pappa.
Må innrømme at i høljande regn kom

blomstene nedi i full fart,så får fikse seinare..
Valde nok feil dag.
Innetid er ikkje så verst det heller

Må nok ta på meg vestlandsbunaden idag og.
Berre drikke kaffien først

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg