Husarrest…er det greit..Helsing Ingolf

Sol,rolige vindforhald og fantastisk turver..
Var altso det eg tenkte..
Så mens gamlemor kjefta og smellte over kattehår overalt og støvsuga som ho skulle sette rekord,så gjekk eg..
Neimen ikkje eg som ba om å få komme dit..

Kosa meg glugg og bestemmte meg for langtur..
Var berre eit sår i gleden…eg kom meg litt for kort,før gamla gjekk lufteturen sin..
Låg mange hundre meter framfor ho,men trur de ikkje ørneblikket hennar fekk auge på meg..
Dvs ..ho såg nok ikkje det var meg, men ante nok ugler i mosen…

Innnnnggggoooooooolf..
Du veit det var som nokon hadde putta på ho penger..
Til slutt fann eg det best å svare og snu…
Fekk kjeft og vart geleida i hus..
Husarrest…
Så her har eg måtte vere inne i timesvis,.mens ho fekk både tur og jobba med ved..
Jaudå..slapp utatt.
Men då var sol vekke og dagen var ødelagd..

Skal nok stikke av att…Eg er konge og ikkje trellog rett og slett sur på heile fruentimmeret.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg