Hjelp det snør

Det laver ned…
Uff seier eg berre
Aldri vore født med ski på beina og det einaste paret eg har hatt var slike bakoverski.

Ligg på sofaen sånn halvdau etter nattevakt.
Prøver å ikkje sove formykje..
Døgnet må jo snuast

Syns det var så flott då eg kom heim..
Ikkje no…

Skikkeleg sofadag😁
Ikkje meg i mot…

Fekk meg sånn liten fin oppmuntringsblomst.
Heilt uventa og dertil koselig.
Made my day.
Fekk fram smilet.
Kanskje det er noko eg og burde bli flinkare til

God fredag frå sofaen

Får litt lengsel mot vår.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg