Godt det er fleire kanaler

Må innrømme at kven som vinn mesterligaen i fotball er meg revande likegyldig..
Fekk med meg at kampen vart utsett grunna kaotiske tilstander…
Håper det gjekk bra.
Her har eg høyrt på mgp jr.mens eg har halvsove på sofaen.

No er det friidrett..
Blir lange dager,men får håpe på bedring snart..

Ikkje orka hekle eingang..
Men sovedager trengst og innimellom.

Ingen varme ute,syns eg.
Skal bli bedre etter helga,visstnok.

Gulrøttene mine er for det meste gravd oppatt,så neste gang bør eg skaffe meg noko å dekke med.
Ingolf er litt for glad i å luke..
Orker ikkje gjere noko med det no så får berre vere..
Ser ut som hortensiaen har fått frostskader etter at eg flytta den ut av kjellaren.
Var fin,men det var før..
Snart juni så er håp..


Treng litt varme..
Vore i hagen og funne ein bukett..
Må ha litt å sjå på

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg