God morgen🐣

Utkvild, og sove i perioder nesten for tungt.
Når ein nærmast vert angrepen og bitt av tre villkatter på matjakt, så har ein behov for å komme ut av drømmeland.
Tyde draumen har eg ikkje behov for.


Nydelig og stille morgenstund.

Tatt oppatt og ferdig med mesteparten..
Tommel gjenstår og treng meir av den grå ser eg..No har eg kasta vekk fargenummeret:-(

Tenkte eg skulle drikke te istadenfor all kaffien om kveldane.
Hadde peppermyntete,så tok det i gårkveld
No ser eg på nett at peppermynte visstnok hjelp mot det meste..
Kom til å tenke på den gode peppermyntedropsen vi hadde før..Mulig det er grunnen til svoltne katterdrømmen:-)

No er det nok ikkje desse formene av peppermynten som virkar helbredande..
Men det gjeld å ha trua.

Langtur med tog tek lenger tid enn for 22år sida,les eg..
Verda går sakte framover..er det same toga,så er det vel ikkje så rart

Klokka er snart 08.
Gamlemor drikk kaffi:-)Ikkje så glad i te at eg drikk det til frukost:-)
Fri,og kjenner det skal verte godt:-)

Ha ein superfin mandag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg