Fredag og frihelg😍


Sommaren er på hell.
Litt blomstrer det i krukkene mine fortsatt.
Slengt meg ned i solveggen med kaffi og bok.
Det er fredag🌹

Vore i Førde på morgonkvisten og fått injeksjon på auget.
Stoppa for å handle litt mat på heimvegen og det er tingen
Mat må ein ha.
La løypa sånn tiifeldig innom sportsbutikken.
Skulle berre sjå.
Men som alltid på sportsbutikken i Dale…dg kjem heim med noko eg ikkje visste eg trengde..

Skulle tru eg var den fjellgjeita
Ikkje utstyret det står på..

God fredagskveld

4 kommentarer
    1. Hva kjøpte du på sportsbutikken da, ble veldig nysgjerrig jeg 😀 Mer moro å trene, gå i fjellet osv, når man har fint utstyr. Så det hjelper av og til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg