Filter kan brukast til så mangt:-)

Testa filter på snap eg,gamle kjerringa.Artig igrunnen.
No vart det no ikkje direkte til min fordel:-)

Litt sånn småskummel type.
Er nok det gamla og når sant skal seiast:-)
Prøvde smile på eit.Tenkte det vart sånn litt bedre:-)
Jau…

Ledigang er rota til alt vondt:-)
Har nemlig hatt fri idag.
Naturen rundt meg er det ingenting å sei på

Og det uten filter til og med.Godt å sitte med sjøen ,drikke kaffi og berre vere til
Fridag der ein kan få lov å ikkje gjere anna enn slappe av og la humla suse
I ein travel kvardag er dette eit must ,kjenner eg:-)
Tanke litt nye krefter.
Vorte litt varmare i veret,og føler igjenn at våren er her:-)

Nyt kvelden i sofaen min,men strikk og tv.
I morgon er det ein ny og ubrukt dag:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg