Drypp drypp,det regner på tak

Eller for å vere ærleg.Det høljer ned og vinden tek tak
Like godt når det først skal regne
Håper isen reiser fort
Vegen min ser ut til å vere ei skøytebane
Glad eg har seinvakt.tenkjer eg

Ingolfen var veldig på å gå ut idag
Gjekk nermast til angrep.Har ikkje villa ut på dagesvis
Han ombestemte seg fort, for å sei det slik
Var ei volsom kjefting. Nett som det er eg som har ansvaret for veret:-)
Gjesp:-)
Godt å kunne sitte her med kaffikoppen og vakne litt om litt
No syns eg det vert mykje styr med desse masteroppgavene til politikarane våre.Reknar med at no skal pressa gå gjennom alle,så dette kan ta tid
Kilder er viktig å oppgi når ein brukar dei. Det veit til og med eg:-)Men trist er det uansett
Sikkert ikkje berre dei som har glømt kilder…
Men å stå i ein offentleg gapestokk er heller ikkje enkelt.Går utover ikkje berre ein sjølv

Er litt koseleg å sitte sånn ein søndagsmorning
Godt innpakka i pleddet mitt med kaffikoppen.
Ser ut på ruskeveret og med tv i bakgrunnen som fortel meg kva som ellers skjer i verden:-)
og det er ikkje så koseleg

God søndag

4 kommentarer
    1. Offentlig gapestokk er ikke greit å stå i. Sandra Borch gjorde det greit og riktig. Trakk seg med en gang.
      Kjerkol velger langpining-metoden- Benekte og ro og fremstå som mer sint enn angrende. Vel, etter en samtale med Støre velger hun sikkert å gå hun og…
      Synes i grunn mest synd på Støre. Kan ikke være lett å være han midt opp i dette her. Og i tillegg finne nye folk som har alt fra reiseregninger, aksjer og masteroppgaver i orden.

    2. Greit innevær, tenker jeg. Begynner å ruske seg til her også. Vind og snø, foreløpig, men skal bli mildere og regn. Ut må jeg uansett med puddel Barney, men blir ikke lange turer i slikt vær. Og angående kildehenvisning. DET vet til og med både du og jeg som bloggere. Akkurat som du sier det. Ha en fin søndag🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg