Det regnar trollkjerringar

Rett og slett skikkeleg drittver ute
Turver er det ikkje og vind og regn stopper til og med gamla.
Så etter jobb turen idag vart avlyst:-)

Har heller kosa meg med god middag, Fått fyr i ovnen og slått meg ned i sofaen med teppe og hekletøy
Nett det eg treng:-)
Ingolfen er hjartens einig

Så her sit vi
Polske bønder stenger grensa til Ukraina. Misfornøgde med vilkåra
Verden er ei einaste slagmark føles det som
Sjølv så prøver eg å få kvardagen til å normaliserast etter at vi mista bautaen vår Sånn er livet:-)
Men, kvardagen går vidare og vi må finne vår veg vidare uten.
Rart når ein plutseleg vert den eldste i familien
Er då eg kjenner skikkeleg at eg er ikkje nokon ungdom lenger. Tvert imot
Snart pensjonist 🙂
Går mot vår og lysare tider.
Prøver å få litt arbeidslyst, men den forsvann med regnveret:-)
Har no i det minste fått vekk dei røde heklagardinene på kjøkkenet.På høg tid:-)

Kom seg:-)
Fortsatt lyst ute og våren kjem nok om ikkje så lenge…
Det er fortsatt lyst ute:-)
Slett ikkje verst

Ha ein super kveld:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg