Det hangler og går

Sliten kjenner eg

Litt for aktiv dei siste dagane kanskje.

Litt møte og opplæring er ein del av det å komme seg I jobb att.

No gjenstår berre litt..

Inn til Ingrid i For deg frisør..Fartstripa må takas før ferien.

Er godt å få litt pleie og stell.

Glad i frisøren min.

 

Idag var det opplæring på jobb

Kverner og går på skinner hjernecella mi.

Gjenstår å sjå kor mykje som sit når eg skal bruke det.

Den tid den sorg.

 

Gleder meg til eg kan ta ein liten fjelltur att..

Litt usikker på om eg torer meg ut i marka.

Lettare å få hjelp etter vegen.

Har vore ubehagelig med ujamt underlag..

Men snart heilt ok får eg tru.

Fekk peoner igår..

Overraskende og koselig..

Heldige meg..

Men må innrømme..

Kjempekos å sitte i stolen med teppe rundt meg og gjere ingenting

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg