Det gjeld å innrette seg.

Fått injeksjon på auge idag.
Hipp hurra for dei supre sjukepleiarane på auge pol.i Førde.
Kontordamene er like trivelige.
Kva dei meiner om gamla er vel litt meir uvisst.
No er eg jo vorten sånn der evigheitspasient.
Dei vert ikkje kvitt meg.

Var strake vegen heim.
Eit helsikens regnver.
Fortsatt ikkje henta posten.
Kunne no letta opp.
Bles gjer det og.
Ete opp fleire kilo plommer
Kjekt med gavmild kollega.
Gule plommer er berre lekkert.
No er det peanøtter på tapetet.
Noko må eg jo fordrive tida med.
Trur vinden har tenkt å flytte på huset.
Vaske det på undersida og sikkert.
Fæla bråk.
Eg koser meg inne.

Gjeld å samle alt rundt seg.

God fredagskveld❤

6 kommentarer
    1. Evighetspasient ja…du er ikke alene om den tittelen. Men synd med det på øyet. Ønsker deg masse god bedring.
      Nå når høsten er på vei, er det godt å kose seg inne. Så det kan du gjøre med god samvittighet 🙂
      God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg