Det er berre å søkje på stillingar hos oss:-)

Ser på sida til Hyllestad kommune at vi treng mykje folk
Sekretær,sjukepleiar,assistentar fagarbeidara ,ergo og fysioterapeut
Ser ut som alle er slutta,men så gale er det no heldigvis ikkje
Men nokon er det og,og det syns eg er trist.
Det positive er at vi no skal prøve sjukepleiar i stab,og helsefagarbeidara som avdelingsleiara.
Er jo ein ny måte å organisere oss på og noko må ein jo gjere når ein mangler fagfolk.
Men først må vi jo ha folk.
Som alle små kommunar så slit vi med det.
Kan nok vere mange grunnar …
Ikkje alle som syns at natur åleine er nok.
Å jobbe i eldreomsorga har vel ikkje akkuratt høgstatus.Men det burde det.
Fantastisk jobb:-)
Kva skal til for at folk skal ha lyst å jobbe her ,det veit eg ikkje
Trur vi er ganske greie,men er ikkje sikkert andre syns det.
Vi blir stadig ferre unge og meir eldre som meg…Ingen god prognose.
Her gjeld det å halde seg frisk å oppegåande.

Men er jo ikkje berre på bygda at vi slit med å få folk til å jobbe på sjukeheimar…
Så no krysser eg fingra for at det skal skje eit under.At vi får fleire unge i tjenesta,jadå…og voksne…

Trur kanskje ikkje lønn aleine er avgjerande,men det hjelpe på.
Men ein må jo og trivast på jobb og på fritida…
Dagens tankar

Har vore å henta jenta mi heim til jul idag.Fått handla siste resten til jula.Litt sånn inpulskjøp:-)
Ellers har eg rett og slett ikkje gjordt nokon verdens ting anna enn ete og slappa av og kosa meg i førjulstida.I julehelga skal eg jobbe,så nyt desse feriedagane før jul fullt ut.
I morra skal eg ta vekk fartsstripa på topploket:-)Så kan jula komme

2 kommentarer
    1. Ja, det er leit at det er så lite attraktivt å jobbe litt uttaskjærs. Alle søker inn til de store byene. Men der er det jo både dyrt og vanskelig. Så jeg skjønner det ikke helt.
      Men jeg bor jo selv i by, og er byjente. Men arbeidsfør er jeg ikke. Gammel er jeg også. Men håper at noen lar seg motivere til å søke jobb der hos dere ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg