Den vegen høna sparkar

Hadde vore ein ide og ete litt mindre,hadde eg tenkt
Trur eg må slutte å tenke på det.
For då et eg meir enn nokon gang.Tenkjer berre på mat,rett og slett


Men frisk luft skader ikkje,og kondisjonen treng å styrkast nokre hakk.
Så eg gjekk meg ein liten fjelltur


Rekreasjon for kropp og sjel,og eg var litt for godt kledd.

For sjølv om eg ikkje går fort,så får det no fram svetten:-)
Fantastisk utsikt,og nydelig turver
Og sånn passe høgt for mitt behovSteinrøys:-)Var eingang ein liten varde:-)
Men her er kommen ny flott benk.

Var ei stund sidan sist besøk..Trur kanskje eg bør gå litt oftare.
Kanskje legge ein liten tur i høgda inn eitpar ganger i veka…
Ja ein kan jo ha planer…Viktig det av og til
Planen i morra er fjelltur med sønn og kjæresten…Reknar med dei tek med rikeleg med tolmodigheit…
Må nyte dei siste feriedagane mine:-)

Men visst eg ender kvar trimtur på vaffelbesøk av mamma,ja då er det kanskje ikkje så rart kiloa kjem på…
For eg et ikkje berre ein….

5 kommentarer

Siste innlegg