Budsjettdag kan og vere kjekt

Ikkje det at kommuneøkonomi og sparing er det hyggelegaste eg gjer,men opplegget idag var faktisk både innhaldsrikt og lererikt

Litt greit å kunne sitte med småbord godt blanda med politikara,leiarar og tillitsvalde i skjønn forening
Høyre dei ulike einingane presentere seg sjølv og deira prioriteringar, og gruppeoppgavene etterpå.

God betasuppe gjorde godt når vi endeleg fekk pause og mat:-)Blir litt hissigare stemning visst folk er svoltne:-)Har det med å ta litt lenger tid enn planlagt,men vi kom no imål med både budsjettdag og kommunestyre til avtalt tid.

Det er jo no jobben startar,og den er ikkje like kjekk:-)Berre for å nevne det

Imorgon er det Førde og injeksjon på auget.
Tenkte eg i tillegg skulle prøve soneterapi.
Ja ikkje på auget:-)Ikkje på sjukehuset heller
Men som ein pause på vegen.
Aldri prøvd,men skader ikkje .Trur både kroppen og sjela har godt av det:-)
Treng å roe ned tankekøyret:-)

Avslutta med luftetur og mat,selvfølgeleg:-)
No er det innekos.
Dvs….Eg må visst skrive oppatt eit referat eg ikkje får åpna:-)Jaja..Noko skal eg no ha og drive med

Ha ein super kveld

1 kommentar
    1. Godt når slike møter går forholdsvis greit.🤗
      En avveksling fra den vanlige jobben ig godt p få servert litt mat også.👍🏻
      Nyt høstkvelden!🍃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg