Gamla og hovudlykta

Ikkje veit eg kva som har skjedd.
Syns det er kos å traske langs hovedvegen ilag med lykta mi.
Får eit anna perspektiv på livet

Vinden hadde stilla og var rekreasjon i kvart steg.
No har eg kosa meg med sein middag mens eg høyrer på Idol.

Svak for Kristian og Vilde.
Vakkert.

No er det visst kun psykologene og prestene som veit kva som  skjedde i båtulykke ifølge sjøforsvarsjefen.
Les på NRK nett…
Enten så er dei synske eller så antar eg det er fleire som veit.
Trist uansett årsak.
Godt det ikkje gjekk liv tapt.

Syns det er viktigare nyheiter med den trasige brannen i USA.

Men vi er ulike.
Resten av kvelden skal nytast i sofakroken.
God fredagskveld

2 kommentarer
    1. Stille å rolig om kveldene. Skjønner at du synes det er godt 🙂 Men jeg er så mørkredd, at jeg hadde ikke turt å gå i mørket 😀 Du må ha en fin kveld og helg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg