Gamla og hovudlykta

Mildt og stjerneklart og nydelig ute…

Men her uti periferien er det verken gatelys eller lysløype…
Vintertid …er mørketid.
Når eg hadde fått middagen i magen og rydda opp var det mørkt ute.
Einaste som nytter er anten vanvittig godt nattsyn,eller lommelykt…

Det var då eg kom på…har jo kjøpt hovudlykt..
Men kor var vidunderet…
Tok si tid å oppspore og få i batteriet…
Men etter det var det berre velstand

Eit av mine smarteste kjøp

Verka som berre det.
No verken joggar eg ,eller driv med nokon voldsomme bevegelser…
Men til mitt bruk er den super:-)

Kva skal ein med kostyme?
Kan skremme fanden på flatmark😘

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg