Motor bak gjev kraftige tak

Ganske luftig ute idag.
Gamla rusla sin vante rekreasjonstur etter jobb…
Skal meir til for å skremme meg😁
Mildt og fint.
Berre litt regn og vind,tenkte eg

Godt kledd.

Sånn ganske så godt beskytta for ver og vind tusla eg avgårde gjennom skogen.
Slett ikkje verst,tenkte eg…
Det var til eg kom ut i opnar landskap

Var som eg plutseleg hadde fått motor med turbo i baken.
Fauk avgårde totalt uten styring..
Skal sei gamla fekk fart på seg …
Klarer til slutt å ta ein usving🤣

Då var det slutt på motoren kan eg sei.
Baksa meg meter for meter framover til eg igjenn kom inn i lunare farvatn

Godt eg har nokre kilo å dra på.

Men tilbake i skogen var det berre velstand

Stille og fredeleg

Og rekreasjon for kropp og sjel.
No er eg sånn godt sliten.
Maten putrer på ovnen og eg har tatt lørdagskveld

God helg😘

#foto#tur#natur#humor

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg