Jaja….ferien er her💥

For det meste heimeferie på meg.

Gjeld å gjere det beste utav det.
Kjøpt meg ny sofa…
Kan ikkje få i pose og sekk.
Etter å ha venta på dette vidunderet i 2 månader skal den komme idag..
Er redd den ikkje er som eg har tenkt…..
Kan verte ein dyr glipp…
Jaja..må uansett leve med det…

Må få ut den andre og…
Så må vente til onsdag…
Kan hende eg er glad til..
Er fargen eg er usikker på…
Er litt impulsiv til tider og det sler sjelden godt ut…

Så no nyt eg sola og vinden.
Høyrer at graset vert slått på hi sida av fjorden
Sommer❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg