Heksiken

Var det einaste og første eg tenkte då eg kikka ut glaset 06..

No ser det slik ut og er flott føre…
Det var det ikkje då eg tok laust…
Rett og slett drittføre…
Første gang eg har ringt 175..
Stakkaren var forkjøla og hadde nok aldri høyrt om Skifjorden.. .

Kor var det du sa du va.. .
Fylkesveg 65 visste han kor var…
Å…der ja…har snøa mykje i natt.. .
Heldigvis kom plogen etter 3 kilometer og uten hans hjelp…
Hosta og sukka stakkaren…
Og trur i grunnen ikkje han forsto kva eg snakka om…

Så lenge vegane er bare er gamla fornøgd…

Ikkje fekk eg den store restskatten heller…
Den skal eg stå i😙
No er det avslapping…
Lyse fine kveldar..
Snø eller ei..
Det går mot vår

#foto

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg