Det går seg til

Endeleg fann eg kverna..
Dvs sonen.
Måtte ha hjelp til å flytte eit skap som sto litt umogeleg til..

Fekk ikkje tak  i julepynten  …
Der dukka jammen kverna og opp😚

Så no har eg baka riflekjeks

Var noko som mangla liksom❤Eg er glad i desse skjønner de:-)
Var ikkje så verst..

Så med julepynten på plass og ferdige kjeks kan jula berre begynne😊
Må rydde oppatt etter meg…
Det ser litt rufsete ut.

Vi er kommen til solsnu .
Berre lekkert.
Farmora mi hadde hatt bursdag..
Litt minner dukker opp.

Ha ein fin kveld😊

2 kommentarer
    1. Høres ut som du har fått gjort litt du da 🙂 Det er jo så kjempekoselig å pynte til jul, og det har jeg gjort i dag jeg også 🙂 I kveld skal vi pynte juletreet. Synes det er kjempekoselig å ha juletreet noen dager før jul, for plutselig er julen over.
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg