Gamla og sofaen😚

Treng snart ny  .
Denne kjenner eg er begynner å få grop etter min breie bakdel😚

Pakka inn julegaver og trur eg er så nokolunde ferdig…
No er eg litt usikker på dei eg fekk innpakka på butikk…

Likt gavepapir og lik størrelse gjer meg forvirra ..
Litt spent på om gavene kjem til den eg hadde tiltenkt eller den går til nokon som vil verte meir overaska over innhaldet…
Skal ikkje vere enkelt..
I år har eg glømt merke pakkane..
Då hadde eg sloppe denne usikkerheita…

Til og med fått julestrømper på plass og hjelpt julenissen ein smule..

Stoler ikkje på han…

To av fleire😊
Kjekt med tradisjoner…
Ikkje at eg har så mange…

Var nedom jobben idag.Kjenner eg gleder meg til så smått komme i sving at frå Januar..
Sjølv om eg ikkje er god at i høgre armen så er no venstre og resten av skrotten så nokolunde inntakt😍

Sakner kollegaene og dei eg jobber med og for..
Til den tid håper eg forkjølelsen er vekke og gamla er klar til innsats😑

Måtte ta med meg den blå kyra heim😍
Ikkje bra for livlinja men smaker himmelsk
Ha ein super onsdagskveld😎

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg