Vert nok jul om eg er klar eller ikkje:-)

Minner er koseleg syns eg..
Desse to er over 30 og er både vaska og rista .
Fått sånn nokulunde jula inn.
Juletreet er ikkje ferdig og pakker må innpakkast.
Må gjere ferdig ein og….tida er litt knapp😎
Jaja…
Kjenner at julefreden er begynnt å komme på plass..
Forma er dårleg og forventningane små..
Men når golva er vaska og eg har fått juledukane på , så vart det jul med eit trylleslag.Skal ikkje så mykje til

Her sit to:-)

Nissefamilien ligg lettare henslengt.
Omtrent som meg😎

Ha ein fin kveld

2 kommentarer
    1. Fine nisser 🙂 I år har jeg veldig lave forventninger jeg også. Jeg har ikke så mye styr til vanlig heller altså, men i år er det sånn at jeg er glad om vi får med mamma til søsteren min. Og OM det ikke går, så drar vi alle hjem til henne i stedet for. Det går det også. Viktigste er at vi er sammen, og ikke HVOR eller om det er fryktelig julete…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg