Hjelpast dei som hjelper bør <3

Her herjer influensaen i alle hus.
Ligg flate både ein og hin
Så idag arrangerte frøken bakedag hos mormor…

Var ferdig med bestillingsverket til mormor før eg dukka opp.

Ho har arva eit bakegen  frå andre enn meg😍
Mormora har influensa…
Og ho har tatt vaksine..Skikkeleg slakk stakkar..

Vi finn ikkje kverna til riflekjeksa..
Borte vekk.
Så brukte deigen men med ny vri..vart etande…

Potetmjølstoppane var porøse og flotte dei,Men smakte ingenting..
Mitt ansvar

Den fasongen💣

Krumkaker er gode…meiner eg..
På smak altså..
Men tynne og smekre er dei altså ikkje..
Eg steikte og frøken tok seg av fasongen.
Ansvar for smak og tykkelse låg på meg…
Men innsatsen var upåklagelig.. .

Men er no glad frøken kan bake og har ordenssans..
Det har ho ikkje arva etter mora.

Her er det fråverande..Kos med felles julebakedag:-)

Gløymde poste julekort idag og..
Vert nyttårspost antagelig.

Julepyntinga får eg ta imorra❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg