Har jammen baka🤣

Ikkje rare greiene…
Men dog
Er sånn utseende ingen betydning..
Korleis folk får krumkaker tynne porøse og lekre i fasongen…
Det har eg aldri forstått

Men dei er no i boksen…
Må dele litt…
Eg har ikkje godt av å ete alle…
Og litt trasig visst dei ikkje vert etne❤

No har eg og baka ein glutenfri sort..

Krater  kaller eg desse…
Men smaken er ikkje så verst😎

Matlaging er ikkje mi greie..

Måtte ut å nyte vinteren før veret slår om

Nydeleg å rusle tur ikveld…
Heilt stille..
Såg verken folk eller bil.

Viktig å nyte øyeblikka..
Forkjølelsen vil ikkje sleppe taket…
Så no hoster og harkar eg som ein verre enn verst…Godt eg er ferdig med bakinga:-)
Ikkje så farleg…men irriterande med denne hostinga😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg