Bryggeribesøk og julemesse😊

Skal det vere så skal det vere
Vore på Skifjorden Bryggeri ein tur.
Der Bryggja dei Sutalaus og ein ny type øl, med bær..Det kan jo verte spennande.

Sjølv kjøpte eg ølglas😉
Ikkje så glad i øl i grunnen

Kjekt å sjå at folk tør satse i utkantene.
Flinke folk

Julemessa i nabobygda måtte eg jo og få med meg.
Kjøpte meg belte.
Har i grunnen lenge tenkt eg skulle skaffe meg eit belte frå Fred😉
Likar dei litt enkle
Ikkje det at eg treng belte for å halde oppe buksene…
Laaaangt derifrå😂

I grunnen har pengane liksom berre forsvunne dei siste dagane…
Merkeleg

God laurdag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg