Tid for å minnast <3

Dagen for å minnast dei som ikkje er blandt oss lenger..

Eller mulig dei sviv rundt å passer på oss.Kven veit

 

Vore på kyrkjegarden før vi reiste til kommunesenteret og minnegudstjeneste

Fin skikk å tenne lys for dei som er gått bort iløpet av året. Saman med familie vart det ei fin markering

Sang og diktlesning.

Kirkekaffi etterpå.

 

Tven virkar att…Mulig eg har fått hjelp frå oven.Kven veit.Men er vel helst det av det er opphaldsver og parabolen funker best då…

Men det spelar no igrunnen inga rolle kvifor,så lenge det fungerer

Såg til å med nokre stjerner så reknar med det vert kaldare..

No har eg havna på plassen min i sofaen.

Farmen ikveld…Medmenneskelege spel og intriger …

Vert det for gale så kan eg no berre slå over på ein annan kanal:-)

 

 

2 kommentarer
    1. Deilig at tv-en funker igjen da..jeg får litt fnatt når den forsvinner, selv om jeg ikke ser SÅ mye på ren tv. Vi ser mye på dvd-er også.. Men den må liksom funke 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg