Fredag og tankespinn

Las i lokalavisa på nett at folketalet i kommunen stuper og arbeidsledigheita er høg.
Økonomien er skral og i det heile litt trasig

Kva ein kan gjere med det er eg litt usikker på.
No er eg for gammal til å få opp folketalet..
Ikkje kan eg skaffe arbeidsplassar heller.
Men eg kan heie alt eg kan.
For å få busetnad må her vere arbeid.
Uten det nyttar det lite med flott natur og fritidsaktivitetar.
Lever ikkje lenge på kun luft og kjærligheit❤

Ikkje greit å komme slik i bakleksa..
Vi får håpe det snur.
For er flott å bu her.
Vi får håpe på eit under😐

Når ein har nådd botn er det berre ein veg
Det er opp.

God fredagskveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg