Den følelsen❤

Rett og slett berre hærleg å kaste desse hersens solbrillene og ikkje minst det flotte armbandet og plaske ut i regnveret.

Tåler ikkje operasjonslys står her bl.anna.
Godt eg ikkje har fått noko akutt❤

Til og med vore på tur med vesle Larris😁
Nyebilen…
Uffameg…vart liksom ståande midt i vegen ei stund…totalt dogga ruter og gamla såg jo ikkje kor den brytaren var.
Ikkje briller med…
Fann den til slutt nærmast pasasjersida…ikkje enkelt å få den på når høgrehanda ikkje gidd slikt..
Fekk den no på med venstre og kom meg no utav vegen..
Her kan ein ikkje ta seg sjølv høgtideleg..Reknar med folk tenkte sitt

Merkar bilen er mindre enn eg er vant med..
Går seg vel til med det og automatgiren..
Må berre finne ut av alt..
Ikkje så enkelt med den køyringa..iallefall endå
Trur eg skal unngå å køyre så mange km😁
Håper det bedrar seg etterkvart..
Trening og atter trening..

2 kommentarer
    1. Så kjempeherlig at du er kvitt solbrillene dine, og nå håper jeg at det går bra med deg <3 🙂
      Vi har også automatgir, og det er kjempeherlig 🙂 Angrer ikke en eneste dag på det selv om jeg liker å gire.
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg