Kongelaget og nye sandaler

Benka meg ned for å sjå på kven som vinn landskyttarstemnet

Har vore i Førde idag og følt på stemninga..
Ja var det her i veka og.
Ikkje at eg har vire i Kråkenesmarka..
Alt for lang kø.
Men fått med meg folkelivet i Førde..

No har eg klart å kaste vekk mine høghæla sandaler..
Uten var det litt sånn bob bob så idag kjøpte eg nye.
Kjøpte likegodt to par for sikkerheitsskuld❤
Her har ting det med å forsvinne

Lever litt på storfot..😚syns føtene  vert større for kvart år

Ganske like men passa no.
Kjennes no bra ut😀
Så får eg prøve å la vere å rote dei vekk.
Dei som igrunnen ikkje er brukande dei misser eg aldri.
Merkelege greier❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg