Skal ikkje vere enkelt

Våkna med dundrane hovudverk som  vistnok syns det var idiotisk med paracet.
Sto tilslutt opp..
Alle treng vi ein stakkars meg dag iblant.
Er nok berre stram musklatur.
Lediggang er rota til alt vondt seiast det.
Mulig det er torever i vente eller at eg er litt småforkjøla🙄
Har krølla meg opp i sofaen.
Ete god frukost og snart ei kanne kaffi😐
Er igrunnen kose meg inne ver.
Ein dag på sofaen gjer seg.

Har igrunnen planer om å rydde litt i noko av alt eg samler på..
Dårleg på kasting men ser det an til at eg i det minste bør få litt orden i rotet..
Er når eg har kasta ting nokon får bruk for det😐
Har vorte mykje flinkare.Det skal eg ha..
Nesten så eg gruar meg til å begynne..
Får vente litt til kroppen kjem igang..
Den kjem no i siget utpå dagen 😑
Ting tek tid.
Beundrer folk med ordenssans og system på alt.
På jobb har eg det og men heime….
Akk o ve…jaja..
Vi er alle ulike og er no eg som må leve med og i det ☺

Våt og grå dag men trur eg må starte med litt frisk luft.
Løyse litt opp i musklaturen..
Og idag er regnklær rett antrekk❤

Ha ein fin onsdag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg