Kor vanskelig kan det vere

Nesten litt skremd av min eigen latskap..
Utruleg kor mange unnskyldningar eg kan komme på for å unngå å bevege meg..

Endeleg fått slått den hersens plenen…
Er nett ikkje store greiene…var fort gjordt..Det er planlegginga som har tatt tid
Er no for det meste mose og hagejevel…
Er supert å bruke kroppen litt..så kvifor eg ikkje gjer det meir er ei gåte.
Latskapen er rota til alt vondt😀
Fjorden er blikkstille no.
Vakkert❤
Heldigvis litt vind då eg slo for her kryr av innsekt som vil stikke😐

Toppa det heile med fersk stekt torsk.❤
Fantastisk…nyfiska fisk er best

Men no hadde eg nok trengt litt fysisk aktivitet.
Trur heller eg tek meg ein lur på sofaen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg