Nokre tek eit glas vin…

Eg tek meg ei appelsin😙
Likar ikkje vin og apelsinene er gode for tida
Nett kommen heim etter koseleg 80 års feiring.
Sliten i beina..ikkje nokon ungdom lenger❤

Mykje folk.Masse blomster og gaver.
Mat til like mange til
Knallgodt koldtbord frå Sognefjord hotell.Kan anbefalast😑😊😉
Gode kaker baka av alle andre enn meg…Eg er best på å vere i rydde og oppvaskkommiteen😆

Til og med fint ver..
Litt vel kaldt..Men er jo bålpanne❤
Til og med myggen held seg vekke er det kaldt nok

Jubelanten og søskena☺

Er mett😑
Er trøtt☺
Er sliten☺
Er fornøgd☺

Håper alle andre og hadde det fint for det hadde jubelanten og komiteen:-)

Ikkje rart eg føler eg nesten sprikk.
No ligg eg som eit slakt i sofaen
Livet er ikkje så verst😙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg