Supert,eg kom over dørstokken❤❤❤

Hadde bestemt meg for at idag skulle gamla til fjells om eg hadde lyst eller ei.
Ga meg sjølv god tid på morgonen for eg var ikkje direkte i godlune..

Men då klokka nærma seg 12 så klarde eg få skrotten ut døra

Og idag hadde gamla fått på seg fjellskoa som støtta anklar og meir til
Ikkje heilt god etter sist utflukt😊

Som vanleg hadde eg litt mykje klær i startfasen.
Vart både heit og forkava..Kunne jo sagt det var fordi deg gjekk unna..men sannheita er at forma er dårleg og det gjekk ikkje så fort.

Likar å gå aleine igrunnen.
Slepp att andre må vente og er godt å berre la tankane suse😎😎

Er jo litt vått hist og pist..men når skoa er tette så er det igrunnen ikkje så farleg…

Endeleg oope.❤
Like fantastisk kvar gang.
Tid for å nyte appelsin og naturen.
Idag var det god sikt både til plattform.båtar og nordsjøen.
Kan det verte bedre..
I dag fekk eg til å med guida tur nedatt einannan veg..

Var næmlig så heldig å treffe på kjentmann på toppen..
Det tek eg i neste innlegg😐

2 kommentarer
    1. Så flott! og ja,j eg syns også det er godt å gå alene for det meste…greit med selskap inniellom..men koser meg best alene..Deilig med sko som tåler litt..da slipper man gå å ballansere så mye..bare gå over små dammer…Ser og høres ut som en flott tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg