Kor e avisene henn??

Eg må igrunnen sei at eg har til i dag vore heldig med avis på lørdag.Men idag var det bom stopp

Ikkje aleine så er nok ei trøst,og kan lese den på nettet…men kanskje dei bør ha ei viss oversikt over desse avisleveransane.

Kvikkas eller ei.Kan verte litt vel kvikt kanskje….Og har dei mangel på folk?

Trur eg skal vurdere å sei opp papiravisa.Har igrunnen syns det var ok å ha.Men får sjå det litt an

Trur ikkje eg skal vere mange dagane uten før eg ikkje gidd ha den.Betaler jo :-)Men er igrunnen ei tolmodig sjel slik sett.

 

Er starta fryrse på ute…Vore stripa mi

Starta først uten brodder ,men valde å snu og ta å meg.Er fort gjordt å bryte  lårhalsen i min alder:-)Eller ein annan del:-)

Var nydelig ute.Er lat idag, så for å i det heile få bevega meg litt så gjer det seg med ein tur ut.

Gidd liksom ingenting idag…Utenom å ete…for det er næmlig det eg gjer for mykje av på slike dagar

Trur eg må få meg ein hobby med meir futt i enn lesing og teppestrikking:-)

Går no heldigvis mot lysare tider…ordner seg nok

Eg får tenkje ut noko smart.

1 kommentar
    1. Vist du trenger en hobby..ta med fotoapparatet ut i naturen..også rediger etterpå..da får du frisk luft..tur, noe å styre med inne, og mye flott å se på!! hihih. Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg