Ikkje enkelt

Trur eg vert latare for kvar dag som går.
Dørstokken er nesten meteren og eg har jo høgdeskrekk😊

Men vondt skal vondt fordrive og eg treng både frisk luft og trim.
Skjerp deg seier gale Lise
Ta å sjekk i spegelen og sei frå etterpå om du fortsatt ynskjer sofadag.
Ser at eg har godt av å bevege meg men idag er kroppen som bly…
Rett og slett ein kamp for kvart steg

Fortsatt vakkert ute men litt kald og sur vind.overskya.
Valde å gå få Våge på Einingsfjeller idag.Må ha litt forandring
Syns det var steike tungt.Er igrunnen flott sti når det er tørt som no

Var det så tungt sist?

Herregud kor tregt det går då.Gale Lise var igrunnen småsur.Du eig jo ikkje kondis og puster som ein kval..Må du pause kvar 10 meter????
Skjerp deg😲
I dag gjekk det berre tregt opp.Men opp kom eg og det gjekk fortare nedover

Rett frå tur og innom Dale med naboen.Ikkje planlagt men koseleg.
Gjer seg med litt spontane utflukter😊

No skal resten av kvelden tilbringast i sofaen uten det minste snev av dårleg samvittigheit.
Må først berre ete litt😊

#ut #tur

2 kommentarer
    1. Så flink du er!! selv om det er tungt, så blir det lettere med tiden..og så flott natur som du har rundt deg!! Herlig utsikt, og ser ut som et herlig terreng!! Nydelige bilder!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg