ingen morgonfugl:-)

Sit her og gape og prøver å vakne

Å stå opp tidleg når ein er b-menneske skulle nesten vore straffbart:-)

Stiv ,støl.trøtt utafor og totalt uten humor:-)

Går seg forhåpentleg til utover dagen

Humøret må vere på plass til halv åtte,Det andre går seg vel forhåpentlegvis til

Var A menneske dei første åra av livet mitt.Men det føles ganske lenge sida, og er det og:-)

Men vi er alle ulike.Treng mindre søvn med alderen har eg lese,og bra er det for så tidleg om morningen er det minimalt med søvn eg har bak meg

Kroppen min tek nokre timar på å komme igang;.)

men får fortsette å helle innpå kaffi ei stund til

 

Håper alle får ein fortreffeleg fredag:-)

 

 

4 kommentarer
    1. Ja det blir tyngre og tyngre og stå opp nå som mørketiden kommer.. Jeg er egentlig en morgenfugl..men trenger ro og tid for meg selv uansett..For kroppen er ikke god om morgenen..Men klarer ikke å ligge utover..Du må ha en god dag når du har fått summet deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg