Einingsfjellet

Var utruleg godt å komme seg på fjellet att kjende eg.

Er ikkje noko høgt fjell men alikavel:-)

Var veldig vått idag

Og ikkje minst slept-Er utruleg tungpusten fortida så kan jo bruke dette som unnskyldning for at eg brukar så lang tid opp

Likar vel å merke å  plaske rundt i sølepyttar men det med støvler på:-)

No er hjortejakta starta så har funne fram refleksvesten.Ikkje for det.Veit ikkje om det er nokon som går på jakt her ,men er det ellers der eg går på fjellet

Utruleg vakkert lys

Nydeleg sol på toppen idag:-)

Kan aldri sjå meg mett på denne utsikta .Med  Alden i  det fjerne og følelsen av å sjå hav så langt ein ser:-)

Flott sol men litt kald vind,så den etterlenkta mandarina den åt eg litt lenger nede

Vert aldri lei av å gå opp hit:-)

#foto #tur #natur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg