Humor er ein god ting

Han vesle Tobias hadde dårlig med peng, og hadde derfor et forslag til bestemor: «Du besta, kann?kje vi ta en tur te svømmehallen.» «Joo, eg kan jo følle deg og se på.» «Nei, du må i vannet du også, for han pappa sei at når du stupe, da blir vi rik.»

Godt med litt humor i kvardagen

Som vanleg etter seinvakt så er eg innom facebook og div.aviser før eg får roa ned kroppen og får sove

Tek det som er positivt.Det andre får vere til i morra

Var mykje folk på skifjordagen og imponert over arbeidsinnsatsen til dugnadsgjengen

Eg slap jo billig unna men får komme sterkare tilbake:-)

Fekk til og med nydeleg ver

Var eit svare strev før eg fekk dreis ¨på lappesteikinga men enda godt:-)

Såg flotte traktorar og sjøflyet før eg sette kurs for jobb


Kos stemning

 

Kjærringa tel han Jan like å sønge
Nu e ho bynt i kor
Rætt som det e kan ho bynne å øve mens ho blandt anna hold på med middagslaginga på kjøkken
Kvær gang ho bynne å sønge går han Jan ut i hagen
Ho Anna bi nu lei sæ når han bare går ut… og spør
– E det nokka galt…Jan…like du ikke at æ søng
– Jooooda….kjære…æ vil nu bare at naboan skal se mæ… sånn at dæm ikke trur at det e æ som gjer dæ juling

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg