Strekk ut🌻

Vi vert jo heilt utslått av denne sommervarmen.

13 grader tek på.

Sakna pannebånd på turen.

Så her ligg vi.

Nyt ferien og slapper av.

Skal ein liten ferietur eg og om litt.

Må skifte litt omgivelser,men ikkje idag.

Gidd igrunnen ingenting.

Forkjøla,så håper ikkje det er corona.

Teste meg imorgon om det fortset.

 

Endeleg har no Boris tatt til vet.

Dvs.trur ikkje det er frivillig.

Han syns nok han gjer ein utmerka jobb.

Blir litt fasinert av å sjå på den britiske politikken.

 

Plukka og ete jordbær frå eiga avling.

Ikkje dei store mengdene men nok til meg.

Dei har merkeleg nok fått fred for Ingolf sine gartnerklør.

EM i fotball for damer.

Kamp om ein time visst eg held meg våken.

Kan halde hardt.

Frys så godt innpakka i teppe.

Litt sårt i auge men idag var injeksjonen nermast perfekt.

lite plager.

Ha ein super kveld.

 

3 kommentarer
    1. Du har jammen vært flink som har vært ute og gått i regnet.💦
      Egne jordbær? Ikke dårlig!
      Her er det bare grønne enda og det tar nok tid før de modner i dette været.😅💦
      Det blir nok godt med en liten ferietur.
      Håper det bare er forkjølelse du har fått.
      God bedring!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg