Går den vegen høna sparker

Eg er alt for glad i mat og sukkeravhengig .Ikkje nokon god kombo når ein har runda 60 pluss:-)Ikkje held vekta mi på badet noko tilbake heller.Ho er rett fram og ærlig…
Kjenner meg tung,stiv og oppblåst og veit at eg bør ta meg sammen
Kutte ut all den der søtsakkosen midt i veka og heller unne meg det ein gang i veka…
Intensjonane er der,så får vi sjå om viljen er på plass…

Litt småforkjøla i høstveret.
Psyker meg opp til lufteturen eg veit kroppen min treng.
Vestlandsveret er på plass,så er ikkje så fristande

Verdensbildet er like skremmande som før.Usikker tid der ein ikkje veit kva som vil skje
Skikkeleg skummelt,spør du meg
Like deprimerande som veret

Vi er inne i tøffare tider.Har vel vore veldig godt vande på alle måter.Verden er i forandring.

Ha ein fin mandag…

4 kommentarer
    1. Jo, jeg kjenner nok på de samme tankene som deg. Det ble en luftetur med hunden mellom regnbygene. Det frister ikke å være så lenge ute når det øser ned.
      Ha en riktig fin mandag!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg