Hiv o høi😀

Fri imorra og tjo og hei
No er eg sliten og drita lei
Høyres litt fælt ut men det er no sant
Kjennes ut som eg har ramla utfor ein kant

Bedre i morra for det går seg jo te
Berre litt sliten og har ilt i ett kne
Når gamla får slappa av og tatt seg litt inn
Så tenkjer eg at ho igjenn får ro i sttt sinn

Har det no godt her i sofaen min
Strikkar litt og håpar att i lotto eg vinn
Det siste trur eg neppe på skjer
Sikkert bedre at eg kapper ned nokre trer

Men no ser eg tv og passar på at  ovnen har ved
Kjenner det er godt å sitte i fred
Er nok litt gammal og asosial
Men det sparer no andre for mas og kav😊

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg