Tjo hei😊

Kom meg ut i frisk luft idag
Hipp hurra😊
Veit ikkje heilt om det er så bra for forkjølelsen men det skit eg i😊

Ikkje heilt det store veret men heilt greit for ein tur etter vegen.

Uansett så kjenner eg at frisk luft er alfa og omega for psyken.
Energi i kvart eit innpust og det negative tek ein på utpusten😊
Er visst noko som heiter juleforbredelsar men hopper over det meste.
Adventstida skal vere kos og ikkje stress.Har nokre få kjekstypar eg må bake ellers litt gaver.
Men rekk det.
Er jo ei stund til jul endå😊
Den kjem no uansett om vi er klar eller ei
Er no forberedelsane og kosen i adventstida som gjer susen.
Jula er jo over på null komma null

Flott å gå rundt og subbe etter
vegen og fundere litt over livet sine opp og nedturar
Laga meg middag og åt for mykje som vanleg😊kunsten å kose seg

Er glad i å strikke sokkar men det å feste endane er det visst verre med

Fann ein pose i eit skap..Har nok vore der ei stund😊
Så no får eg sjå til å gjere det ferdig

Mange halvferdige prosjekt av ymse slag men får starte med sokkane.
Fort gjordt berre eg finn att stoppenåla😊

#ut #tur #foto#personlig# ironi

4 kommentarer
    1. Alltid deilig å komme seg ut! Gjør godt for kropp og sjel! Kos deg i adventstiden i ditt eget tempo! Ha en god søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg