Stolt av gjengen min

Når katten er borte danser musene på bordet.
Er så heldig å få vere avdelingsleiar på ein dementavdeling med fantastiske kollegaer.
Når eg no har vore opptatt med heilt andre ting enn avdelinga har dei stått på
Kreative og supre.
Har baka og styra og hatt juleverkstad.
Frivilligheita har og vore stor.
Her blir det jobba med og utan betaling
Får tårer i augene her eg sit og ser på bilder frå avdelinga

For ein gjeng.
Slike er det nok mange plasser.
Er ofte det negative vi høyrer om.

Eg kan smake på hærligheita når ferien er over..
Det er eg best på.

Hipp hurra for alle flinke helsearbeidera rundt om og huks..
De er supre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg