Slutt på vannmangel:-)

No har eg spart på vatn i månadsvis og ønska meg regn,så eg skal ikkje klage.Men no har eg fått regn i bøtter og spann

Vatn overalt:-)
berre å regne så strømprisane held seg på normalen:-)
Gjorde godt med ein luftetur idag og

Ikkje noko nytt å sjå i nabokommunen heller.
Iallefall ikkje det eg såg.
Einaste eg trefte var to hjortejegera.
På vegen altso.Dei kom luskande utor skogen
Er derfor eg går med refleksvest og held meg på vegen:-)

Vinden har ruska godt ute og er mel meir,men no er det stille og fredeleg:-)Hærlig temperatur ute.
Høstver og igrunnen så er eg ei uverskråke:-)Liker litt ruskever:-)
Innetid er koselig om høsten.
Pizzza,kaffi og pledd.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg